Klachten regeling

De meeste patiënten zijn tevreden over hun mondhygiënist. U waarschijnlijk ook. Desondanks kan het een keer voorkomen dat u vindt dat één van ons u verkeerd of onzorgvuldig heeft geïnformeerd of behandeld. Het is belangrijk dat u iets met die onvrede doet.
Vraag om een verhelderend gesprek met uw mondhygiënist. Meestal lost dit al veel onduidelijkheden op. U kunt aangeven wat u onduidelijk vindt. En de mondhygiënist kan nog eens uitleggen waarom zij iets op een bepaalde manier heeft gedaan. Bovendien is het voor de mondhygiënist belangrijk te weten, dat u een probleem heeft. U kunt dan gezamenlijk zoeken naar een oplossing.

Wilt u liever anoniem of schriftelijk een klacht indienen bij ons, dit kan door het onderstaande klachtenformulier te downloaden en naar ons op te sturen.
Download hier uw klachtenformulier.
Als wij er samen niet uitkomen, kunt u een stapje verder gaan en telefonisch advies en informatie inwinnen bij het:

Het adres van een IKG-afdeling bij u in de buurt kunt u navragen bij:
Klachtenopvang Zorg, tel: 0900-2437070 (E 0,10 p/min) of bij Zorgbelang Nederland
via www.zorgbelang-nederland.nl

Secretariaat klachtencommissie Paramedici Eerste lijn is gevestigd in het kantoor van de VvAA
klachtencommissie Paramedici t.a.v. drs P.J.W. Schilperoord
Postbus 18800
3501CV Utrecht
tel:06-12956429
email: website: www.klachtencommissieparamedici.nl